Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ

E-mail Εκτύπωση
lathyris-mystikes-phones-gaeas
 
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΘΥΡΗΣ 

ΤΙΤΛΟΣ:
ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ
ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ:
ΜΑΡΙΑ ΠΕΡΕΤΖΗ
  
ΣΧΗΜΑ 14 Χ 21  
ΣΕΛ. 96    


ISBN: 960-85577-0-4

Η αρχέγονη μυστηριακή σχέση Ανθρώπου και Γής, ως ζώσας οντότητας. Η Γη σε όλες τις μορφές της, πεδιάδα, βουνό, θάλασσα... αντιμετωπίζεται ως φυσική μητέρα και τροφός της ύπαρξής μας. Ο άνθρωπος συμπάσχει με την Φύση και αυτή συμπάσχει μαζί του. Η αναγνώριση, η βίωση και η παρατήρηση αυτής της σχέσεως, αποκαλύπτει "κλειδιά" κατανοήσεως για την αποκατάσταση της διασαλευθείσας φυσικής τάξεως... 
   

ΑΝΤΙ ΑΛΛΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ - ΜΙΑ ΣΠΑΝΙΑ ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΑ:

“Ήρθε πρόσφατα στα χέρια μου ένα μικρό βιβλίο 90 σελίδων και αφού το διάβασα, του έδωσα ένα όνομα: Αριστούργημα!
Φοβερή λέξη, θα πείτε. Όμως, τί να γίνει;
Έτσι το ένιωσα κι έτσι το λέω.

Ο τίτλος του βιβλίου είναι “Οι μυστικές Φωνές της Γαίας” και το έγραψε ο Γιώργος Λαθύρης, που τον γνωρίζω από τα λατρευτά του αρχαιοελληνικά θέματα που αναπτύσσει στο περιοδικό “Ρομφαία”. Από τον πρόλογο ήδη καταλαβαίνει ο αναγνώστης ότι εδώ συντελείται ένα μικρό πνευματικό θαύμα. Λέει εκεί ο συγγραφέας: “... Έτσι βρέθηκα -χωρίς να το περιμένω- μπροστά σε ένα καθήκον: Να εργαστώ για την σύνθεση των σκόρπιων στοιχείων με γνώμονα την αίσθηση ενότητας που βίωνα μες από αυτά... με τον ίδιο τρόπο που αντιλαμβανόμουν ότι έπρεπε να εργαστώ για την ενοποίηση των σκόρπιων μερών του εαυτού μου. Έτσι απρόσμενα η συγγραφή αυτού του βιβλίου μετατράπηκε σε εργαλείο για την ενοποίηση του ψυχισμού μου, πράγμα το οποίο εύχομαι ολόψυχα και στον αναγνώστη... Μου χρειάζεται να ξαναεφεύρω την Γλώσσα· τη μαγεία και τις δονήσεις της!”
Και κλείνει τον θαυμάσιο πρόλογο έτσι: “Ώ, Ερμή, Θεέ του Λόγου, δός μου τη δύναμη να πειθαρχήσω τις λέξεις μου και να συνδέσω τα κρυφά τους νοήματα - νήματα! Τόσον καιρό πέρασα μαζί τους στα πεδία των ασκήσεων... Δός μου τη δύναμη να χειριστώ ‘γλώσσης το δεινόν όπλον, το σεβάσμιον ανθρώποισιν’”!
Κι αφού διαβάσετε καλά όλο το βιβλίο, σας καλώ να σταθείτε στην “Ουτισκάβα και το χρυσάνθεμο”!
Δανάη Στρατηγοπούλου  - Ραφήνα Αττικής, Καλοκαίρι 2002

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου