Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Είμαι ομοφυλόφιλος (;) και υπερβολικά μπερδεμένος.

Είμαι ομοφυλόφιλος (;) και υπερβολικά μπερδεμένος.

Θέλω τόσο πολύ να γράψω τι νιώθω γιατί δεν μπορώ να το κρατάω άλλο μέσα μου. Είμαι 15 χρονών και ομοφυλόφιλος. Το έχω καταλάβει εδώ και 2 χρόνια, όταν πρωτοάρχισα να βλέπω ταινίες πορνό. Στην αρχή έβλεπα με ετεροφυλοφιλικά ζευγάρια, αλλά κάτι πάντα με άναβε όταν κοιτούσα τον άντρα. Μετά από λίγο καιρό άρχισα να βλέπω ταινίες με ομοφυλόφιλους και από τότε μόνο τέτοιες βλέπω. Έχω προσπαθήσει να δω ετεροφυλοφιλικές ταινίες αλλά τίποτε. Με ανάβουν μόνο οι άντρες.
Από τη μία πλευρά προσπαθώ να με αποδεχτώ, αλλά από την άλλη θέλω τόσο πολύ όταν μεγαλώσω να κάνω παιδάκια, γιατί τα λατρεύω. Αλλά οι γυναίκες δεν με τραβούν καθόλου. Τις βλέπω σαν κάτι όμοιό μου. Δεν ξέρω τι να κάνω… Δεν το έχω πει σε κανέναν, αλλά ξέρω ότι η μαμά μου θα με υποστηρίξει, αλλά δεν τολμώ να της το πω…. Ούτε ο μπαμπάς μου δεν έχει πρόβλημα αλλά όσο να “ναι δεν θα το πάρει και εύκολα… Μερικές φορές λέω να αλλάξω και να με κάνω ετεροφυλόφιλο αλλά ΤΙΠΟΤΑ! Βλέπω γυμνές φωτογραφίες γυναικών και τίποτε… Βλέπω αντρών και….. Δεν ξέρω… Θέλω πολύ να κάνω οικογένεια, αλλά από την άλλη δεν μου είναι καθόλου εύκολο…. Θα ήθελα πραγματικά τη βοήθειά σας! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου