Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

ΟΠΟΙΟΣ ΕΜΠΛΕΞΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ



 ΟΠΟΙΟΣ ΕΜΠΛΕΞΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.......








 Όποιον μου έλεγε να φύγω από σένα
τον έκανα εχθρό μου
τώρα που βλέπω τα όνειρά μου γκρεμισμένα
μισώ τον εαυτό μου
μισώ τον εαυτό μου
Όποιος έμπλεξε μαζί σου καταστράφηκε
ούτε ένα λεπτό μες στην καρδιά σου στάθηκε
Όποιος έμπλεξε μαζί σου καταστράφηκε
κάηκε μες στη φωτιά σου κι απ' τον κόσμο χάθηκε
Όποιον μου έλεγε πως ήσουν ένα ψέμα
ξανά δεν του μιλούσα
τώρα γυρνάω κάθε βράδυ στα χαμένα
για σένα που αγαπούσα
για σένα που αγαπούσα
Όποιος έμπλεξε μαζί σου καταστράφηκε
ούτε ένα λεπτό μες στην καρδιά σου στάθηκε
Όποιος έμπλεξε μαζί σου καταστράφηκε
κάηκε μες στη φωτιά σου κι απ' τον κόσμο χάθηκε

Το είπε...: Βαγγέλης Κουζέλης

Ετικέτες (tags): lyrics, εαυτό, Νίκος Μακρόπουλος, στίχοι, φωτια, χαμένα, ψέμα

Κατηγορία: Στίχοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου