Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

ΑΚΟΥΣΤΕ...ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ....


Έλα, ακούστε μια ιστορία.... για την αγάπη

PUBLIC_FLAG_#{@journal.pf_int} RSS feed of adoudi's latest journal entries Sep 29th 2012 00:29
Έχω έναν καιρό ένα νησί, του οποίου μπόρεσε να αισθάνεται όλα... την Ευτυχία, τη Θλίψη, τη Γνώση, ακόμη και την Αγάπη...
Μια μέρα το νησί άρχισε να βουλιάζει. Όλοι ανέβηκαν των πλοίων τους και ετοιμάζονται να απόπλουν ... Αλλά η Αγάπη έμεινε του νησιού μέχρι τον τέλος. Αυτή θα ήταν να ανεβαίνει στην τελευταία στιγμή. Η Αγάπη παρακάλεσε την Ευτυχία να απόπλουν μαζί μακριά.... Αλλά αυτή τής αρνήθηκε και τήν άφησε του κατάστρωμα.
- Το πλοίο μου είναι πλήρης με θησαυρούς. Δεν έχω θέση για σένα.
Μέτα η Αγάπη επισύρει προς τον Εγωισμό, και τον είπε:
- Σε παρακαλώ, πήρε μου μαζί σου!
Αλλά αυτός άκαμπτος είπε:
- Δεν ασχολούμαι!
Τότε ήρθε η Θλίψη. Παρά την δυσκολία της Αγάπης, αυτή τήν αρνήθηκε. Γιατί ήθελε να ήταν μόνη. Η Ευτυχία επίσης απόπλει, αλλά δεν δίνει σημαία της Αγάπης, γοητευμένη από δίκη σου.
Ξαφνικά άκουσε μια φωνή, που έλεγε :
- Αγάπη, έλα μαζί μου. Εγώ θα σου πάρω.
Η φωνή ήταν του ένας γέρος. Η Αγάπη ήταν τόση ευτυχισμένη, ότι ξέχασε να ρώτησει για τον όνομα τον. Όταν βάδισαν έδαφου, η Αγάπη γύρισε προς την Γνώση και την ρώτησε:
- Ποίος μας οδήγησε εδώ ;
Η Γνώση απάντησε:
- Τον καιρό ήταν,γιατί αυτό θα μας δείχνει πόσο διαρκεί την αληθινή αγάπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου