Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ.

ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ:

 

 

 

 

 

 

 












Θες γεύσεις
από γλυκιά ουσία;
Θες να ζήσουμε μαζί
την πιο τρελή ευτυχία;
Θες δεσμά να σπάσουν
ν’ απεξαρτηθούμε;
Θέλεις στο φεγγάρι
πλάι να σταθούμε;
Θες κομμάτια να ενώσουν
την δύναμη να βρούμε;
Θέλεις στους ορίζοντες
να απομακρυνθούμε;
Θες να ‘χεις την έμπνευση
να ‘χω εγώ την πένα;
Θέλεις να ‘μαι ξεχωριστή
μην μοιάζω με κανένα;
Θες χίλιους παλμούς
να χτυπά η καρδιά μου;
Θέλεις να μπαίνεις
μες στ’ όνειρά μου;








Θες συνεχώς τα μάτια σου
τα μάτια μου να βλέπουν;
Θέλεις ν’ αναστήσεις όνειρα;
Στη λάσπη δεν θ’ αντέξουν.
Θες να ‘ρθεις να κλέψεις
πνοή απ’ το φιλί μου;
Θέλεις να είσαι μέρος
σκοπός της ζωής μου;
Θες ταξίδι στον έρωτα
και πιο μακριά να πάμε;
Θέλεις στην άλλη την ζωή
κοντά σου πάλι να ‘μαι;
Θες στ’ αστέρια έναν χορό
μια νύχτα φωτεινή;
Θέλεις αργό μεθύσι
με κόκκινο κρασί;
Θες της αγάπης δάκρυ
στα χείλη σου ν’ αφήσω;
Θέλεις λόγια του πάθους
να σου ψιθυρίσω;
Θες τον πλούτο της ψυχής
να σου χαρίσω;
Θέλεις από το πλήθος
να σε ξεχωρίσω;
Θες τη συννεφιά μου
στον ουρανό να πάρεις;
Θέλεις με ροδοπέταλα
ζεστά να με σκεπάζεις;
Θες να με παρηγορείς
μην είμαι λυπημένη;
Θέλεις ο Χειμώνας μου
να μοιάζει Καλοκαίρι;
Θες σε κάθε πινελιά
της Άνοιξης το χρώμα;
Θέλεις της γης αρώματα
στο δικό μου σώμα;
Θες λαμπρά σχέδια
να κάνεις για το Μέλλον;
Θέλεις να κοιτώ ψηλά
στα ίδια να μην μένω;
Θες τις άδειες μου στιγμές
να μου τις γεμίζεις;











Θέλεις στην αγκαλιά σου
να με αποκοιμίζεις;
Θες στην άσφαλτο ανθό
λουλούδι φυτρωμένο;
Θέλεις το πιο όμορφο ποίημα
για σένανε γραμμένο;
Θες μέσα απ’ τον χρόνο
να ξαναγεννηθούμε;
Θέλεις τα ίδια όνειρα
απ’ την αρχή να δούμε;
Θες τους εφιάλτες μου
όλους να νικήσεις;
Θέλεις να πιστεύω
πως δεν θα μ’ αφήσεις;
Θες να σε κρύψω
γλυκό μου μυστικό;
Θέλεις δύο λέξεις
ακόμη να σου πω;
….Σ’ αγαπώ.
Ποίηση: Μαρία Πεπικίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου