Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

ΤΡΑΓΚΑΣ ...

Τράγκας: Γιατί η πολιτεία δεν συνέλαβε ποτέ τους δολοφόνους μου;

. Media
tragkas real«Ήμουνα στους δέκα πρώτους στόχους του Δημόσιας Τάξης... Χθες ήρθη κατά 50% ο δείκτης προστασίας μου», είπε ο δημοσιογράφος Γιώργος Τράγκας, εκφράζοντας δημόσια τη δυσαρέσκειά του γιατί, σε εφαρμογή του νέου δόγματος προστασίας ενδεχόμενων στόχων που εφαρμόζει η ΕΛ.ΑΣ., μειώθηκε στο μισό η αστυνομική φρουρά που του είχε παρασχεθεί. Συγκεκριμένα, μιλώντας κατά τη διάρκεια της εκπομπής του στον Real Fm, ο δημοσιογράφος είπε μεταξύ άλλων:
«Από χθες έμαθα ότι ο δείκτης προστασίας που μου είχε δοθεί γιατί δεν είχαν συλληφθεί οι επίδοξοι δολοφόνοι μου... Ημουνα στους δέκα πρώτους στόχους του Δημόσιας Τάξης... Χθες ήρθη κατά 50% ο δείκτης προστασίας μου. Και το λέω γιατί αν αύριο πάθω κάτι, φυσικά ο κ. Δένδιας και ο αρχηγός της αστυνομίας και ενδέχεται και το Μαξίμου, δεν ξέρω, να είναι υπεύθυνοι γιατί σκότωσαν τον Τράγκα ή του επιτέθηκαν.
Η Ελληνική πολιτεία δεν συνέλαβε τους δολοφόνους μου, τους άφησε ελεύθερους. Γιατί;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου