Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ....

  ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ......







































Μόλις τώρα  έσπασα τα δεσμά μου
και τόσκασα από τη σπηλιά μου.
Είχα μεγάλη επιθυμία να επισκεφθώ  ένα παράλληλο σπήλαιο από εκείνα που  μάταια προσπαθούσα να   επικοινωνήσω με συνθηματικά κτυπήματα .
Τακ τακ εγώ, τοκ τοκ εσύ.
Η μέθοδος του  «σκάπτειν δια της μουσούδας»,
όπως οι χοίροι και οι τυφλοπόντικες, απέδωσε.
Να μαι και καλώς σε  βρίσκω στη σπηλιά σου.
Βλέπω , ότι έχουμε την ίδια διακόσμηση.
Μια φωτιά που αργοσβήνει στη μέση.
Ένα τραπέζι με σπασμένες καρέκλες στην άκρη.
Μια βιβλιοθήκη με τακτοποιημένα τα άγραφα βιβλία .
Α! και την απαραίτητη ασπρόμαυρη  τηλεόραση,
για να λειτουργεί σωστά το παγκόσμιο υπνοστάσιο.
Μπράβο μας, έχουμε τον ίδιο προμηθευτή.
Μου δίνεται λοιπόν η ευκαιρία , μια που συναντηθήκαμε,
να σου καταθέσω τα πορίσματα που έβγαλα κατοικώντας στο δικό μου σύμπαν. (...σπήλαιο ήθελα να πω )
Και μη φοβάσαι , θα φύγω γρήγορα, 
θα πάω να βρω κάτι καλύτερο.
Οι φήμες λένε ότι υπάρχει κρυφή  πόρτα,
για την έξοδο προς το φως.
 Διάβασέ με λοιπόν, σύν-τροφε, και αν θες τα λέμε …
 
             Ο Σπήλαιο-λόγος της γειτονιάς σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου