Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑΚΙ ΜΟΥ.



ΓΙΑ ΣΕΝΑ  ΟΝΕΙΡΑΚΙ  ΜΟΥ















Σ’αγαπω στο βαθος, πλατος, &
Το υψος…..
Που η ψυχη μου δυναται να φθαση
Σαν ψαχνει αορατη να βρει το τελος του…


























Είναι & της χαρης της ιδανικης
Σ’ ΑΓΑΠΩ – Σ’ ΑΓΑΠΩ – Σ’ΑΓΑΠΩ
Στο επιπεδο της καθημερινης αναγκης…
Κατω απ’ τον ηλιο
Η του κεριου το φως….

Σ’ ΑΓΑΠΩ ΕΛΕΥΘΕΡΑ….
Όπως παλευουν οι
Αντρες για το δικιο

Σ’ αγαπω σ’αγαπω..
Αγνα …όπως απεχθανονται…στον επαινο…

Σ’ αγαπω με το παθος που εντονα
Παληα τις λυπες μου & με την
Πιστι των παιδικων μου χρονων…..

Σ’ ΑΓΑΠΩ ΜΕ ΜΙΑΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ
ΝΟΜΙΖΑ πως σεχασα μαζι με τους χαμενους
Μου αγιους – σαγαπω, με την ανασα …
Και χαμογελα, τα δακρυα ολως της ζωης
Μου και αν ο θεος ορισει θα σ’ αγαπω
Περισσοτερο  μετα τον θανατο…….
Για το ονειρακι μου……












ΑΠΟ ΣΥΛΛΟΓ.
ΜΠΡΑΟΥΝΙΓΙΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου