Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ.



ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ.







 Μου λειπεις, & βουρκωσαν τα ματια
Τα λογια κενα,λεξεις αδειες σ’ ένα
Λευκο χαρτι, μα μου λειπεις….

Πολύ ….πως να στο πω;
Νοσταλγησα τα ματακια σου
Πεθυμησα εκεινες τις σιωπηλες ματιες…
Πεθυμησα ν’ ακουω τους κτυπους
Της καρδιας σου…

Πεθυμησα την αγκαλια σου & τα φιλια σου
Και αν ακομα κλειδωσω την καρδια….
Αμπαρωνω πορτες & παραθυρα ….
Θα βρει τροπο η σκεψη μου ναρθει …
ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ…..ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ…


















ΚΑΙ περιμενω την επομενη φορα
Που κοντα σου θαμαι …
Που θα ακουω…
Την φωνη σου να ηχει στην καρδια  και στο
Μυαλο μου
Που θα αγγιζω τα χειλη σου
Που θα με κρατησεις αγκαλια …
Ως την επομενη φορα …
Θα μου λειψεις
Σκαει μεσα μου η λαχταρα να σε δω…

ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ…..












ΑΠΟΣΠ/ΜΑ ΑΠΟ ΣΥΛΛΟΓ. ΜΑΚΡΙΝΟ ΑΣΤΕΡΙ.
STRANGE ATERACTOR.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου