ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ
ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΗΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ
ΘΕΟΝ
ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ.
Ο Λογος συνδεεται με
τον μεγαλο νου
Όπως ο ανθρωπινος
λογος με τον ανθρωπινο νου
Πλην όμως είναι ενυποστατος
Και ο ομοουσιος προς
Αυτόν.
Ο Λογος δεν είναι ανους
Και ο Νους δεν είναι
α-λογος
Νους – Λογος –ΠΝΕΥΜΑ
Μια τρισυποστατη
υπαρξη
Ακαταληπτη από τους πολλους
Καταληπτη από τους ΑΓΙΟΥΣ
Που αποδεικνυουν σ’
ολες τις εοιχες
Ότι ο ΘΕΟΣ ΖΕΙ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΕΘΑΝΕ όπως διακηρυξε
Η α- θεολογια ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ.
ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ
ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ
ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΧΑΡΙΝ
ΘΕΩΣΗ.
ΠΗΓΕΣ: ΑΠΟ ΣΥΛΛΟΓ.
ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ:
ΦΑΝΗΣ ΡΟΥΜΠΑΝΗ
ΑΠΟ........ ΤΗΝ........ ΒΑΒΑΥΛΩΝΑ......
ΣΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου