ΑΠΟΦΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ (ΚΕΦ.1)
ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΗ ΟΥΣΙΑ, ΕΝΩΣΙΑ,
ΙΔΙΟΝ & ΑΠΟΦΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ
Αποφατικη
Θεολογια είναι συμφωνα με την οποια αποφασιζουμε δηλ δεν προσδιοριζουμε τον
Θεον. Ετσι ο Θεος συμφωνα με αυτή είναι απροσδιοριστος, απεριοριστος, αφατος, αορατος,
απειρος, αναφης, αοριστος,απερινοητος, ακαταληπτος, αοριστος.Tην αποφατικη Θεολογια θεμελιωσε
πρωτος ο Παρμενιδης & μετα ο Πλατων & ο ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΑΡΕΟΠΑΓΕΙΤΗΣ
θα την προαγει (προφανως προηγηθηκαν οιδιδασκαλιες
του Χριστου, του οποιου μαθητης υπηρξε ο Πετρος & ο ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, μαθητης του Πετρου.)
Θα
προσδιορισουμε τον Θεον της αποφατικης Θεολογιας. Η κατανοηση αυτου του Θεου,
θα ενισχυοταν από ενδεχομενη πιστη & υπηρεσια στην επιταγη του καλου.
ΤΟ ΙΔΙΟΝ
Ο Αριστοτελης, ο Θεοφραστος & αλλοι εγγραψαν περι του κενου.Ο Αριστοτελης στο ΠΕΡΙ ΟΥΡΑΝΟΥ
αναφερει :ΑΤΟΠΟΝ & ΤΩ ΧΩΡΑΝ ΤΩ ΚΕΝΩ ΠΟΙΕΙΝ, ΩΣΠΕΡ ΟΥΚ ΑΥΤΟ ΧΩΡΑΝ ΤΙΝΑ
ΟΥΣΑΝ. ΑΝΑΓΚΑΙΟΝ ΕΙΠΕΡ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΤΟ ΚΕΝΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΙΝΑ ΤΟΠΟΝ, ΕΞ ΟΥ
ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ & Εις ΟΝ.
Αναγκαιο αν
κινειται το κενο, να προερχεται από αυτό καποιος χωρος &από την οποια
κινηση μεταβαλλεται & γινεται υλη (ΟΝ).Το
μεγαλειο του ακαταληπτου μεχρι σημερα επιστημονα, τον οδηγησε να υποθεσει ότι
εάν κινειται το κενο, τοτε προερχεται
τοπος & γινεται υλη.
Μπαινει το ερωτημα, το κενο κινειται:
Από την γνωση της μεχρι εδώ Φυσικης, κενο θεωρειται η απουσια υλης. Στα εργαστηρια δεν κατασκευασαμε
πληρες κενο. Αλλα αφου το κενο δεν εχει υλη,
πως κινειται?
Η λεξη ουσια προερχεται από την μετοχη ων, ουσα, ον, που
σημαινει & ο υπαρχων. Το κενο
λοιπον δεδομενου ότι εχουμε απορριψει τον αιθερα εχει μια μη ουσια, μη υλη, το ΙΔΙΟΝ. Το ιδιον είναι συνεχες &
αδιαιρετο & η μη ουσια του κενου. Πυκνωνει & αραιωνει & μεταδιδει
παλμους, όπως περιεγραψε καπως η
κυματικη θεωρια του ΧΟΥΧΕΝΣ. Σαν μη ουσια είναι ακαταληπτη.
ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΗ ΟΥΣΙΑ
Το ιδιον
περικλειει μεσα μια φυσαλιδα. Θα λεγαμε μια φυσαλιδα απολυτου κενου. Αλλα απολυτο κενο υπαρχει;
Μοναδα του χρονου
είναι μια ομοιομορφα επαναλαμβανομενη
κινηση σωματος.Το ετος & η ημερα είναι μοναδες του χρονου &
αντιστοιχουν σε επαναλαμβανομενες κινησεις.Αρα
όπως & ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ & τον ιερο ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ο χρονος είναι η κινηση. Υπαρχει τιποτε εξω του χρονου; Αυτό θα ηταν εξω της κινησης,
θα ηταν κατι ακινητο απολυτως & δεν θα μπορουσαμε καν να πουμε ότι υπαρχει
η είναι.Αυτο λοιπον μη είναι, ΚΕΝΟΝ ΤΕ
ΜΗ ΕΙΝΑΙ θα πει Ο ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ.Το μη
είναι, αλλα εχει κινηση! Αναγκαιον η μη κινηση, από οπου προηλθε η
κινηση.Θετουμε λοιπον σαν αρχη ( οι αρχαιοι Ελληνες εθεταν τις αρχες), σαν
αξιωμα δηλ ότι μη ηταν η υπερβατικη ουσια, Και αυτή μη ουσια, που περικλειεται
στην φυαλιδα από το ΙΔΙΟΝ. Η υπερβατικη ουσια προηλθε από μεταπτωση του απολυτου κενου σε αυτή.Αλλα πως το ακινητο απολυτο
κενο μετεπεσε στην υπερβατικη ουσια, από
την οποια προερχεται η κινηση & ο χρονος.
Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΕΚΠΟΡΕΥΣΗ ΤΩΝ
ΙΔΕΩΝ
Κατά τον Σωκρατη αρχες είναι ο Θεος, η υλη, & η
ιδεα. Κατά τον Ηρακλειτο & τον ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟΝ, αρχη είναι ο λογος.
Κατά τον Αναξαγορα αρχες είναι ο νους & τα οιμοιομερη.
Εισδυοντας
στο απολυτο κενο, εικαζουμε θελοντας να κτισουμε τα συμπαντα. Αλλα, περα από
κάθε ατελη θεωρια που προυπαρχει & που & δεν το αποφευγουμε αυτό,
εικαζουμε με λογια & εννοιες ανθρωπινες.Αλλα & αξιωνοντας ότι οι
εννοιες είναι & ιδεες, απλωνουμε το χερι μας μεσα στο μυαλο του Θεου, αδραχνοντας
τις ιδεες της πρωταχης.Το απολυτο κενο ο Θεος πατερας γεννα τον ΑΥΛΟ ΛΟΓΟ & εκπορευει τις ΑΥΛΕΣ
ΙΔΕΕΣ.Ο Λογος είναι ο τροπος να υπαρχει & να ευρισκεται κατι & αυτό
το κατι θα είναι η ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΗ ΟΥΣΙΑ στην
οποια μετεπεσε ο Θεος Πατερας.
Ο Λογος
είναι ο τροπος να υπαρχει & να ευρισκεται κατι & αυτό θα είναι η
υπερβατικη ουσια στην οποια μετεπεσε ο Θεος
Πατερας.Οι ιδεες υπαρχουν & οι εξισωσεις εχουν επονοηθει. Και η
υπερβατικη ουσια θα ταλαντωθει όπως η εξισωση de moivre…
Ευθυς με την
εναρξη της ταλαντωσης αρχιζει να γεμιζει ο απειρος χωρος με ΙΔΙΟΝ. Σχηματιζεται η κεντρικη φυσαλιδα οπου & γυρω
απλωνεται το ιδιον το οποιο στην πραγματικοτητα αναμειχθηκε με την υπερβατικη
ουσια & απετελεσε την ενωσια,
που στην αρχη αποκαλεσαμε σαν απολειστικον ΙΔΙΟΝ. Θεωροντας ότι το ιδιον είναι
η πεμπτουσια, η ενωσια είναι η εκτουσια ( δηλ κραμα ιδιον & υπερβατικης
ουσιας), η υπερβατικη ουσια είναι η εκτουσια & το απολυτο κενο η ογδοη μη ουσια.
Μεσα στην
υπερβατικη ουσια αιωρουνται & συγκρουονται
απειροστικοι κοκκοι ιδιον & οι κρουσεις με τα τοιχωματα της ενωσιας,
αντιστοιχουν με τις σκεψεις του Θεου! Ο ΛΟΓΟΣ διεπει τον ΘΕΟΝ. Ο Λογος ην προς
τον Θεον & η αρχη είναι ο Λογος.
απολυτο κενο- πατερας & οι ιδεες, το ΠΝΕΥΜΑ δηλ είναι της ιδιας 8ης
μη ΟΥΣΙΑΣ. Η αφελεια των γνωστικων, παραμεριζεται
με το εν αρχη ην ο ΛΟΓΟΣ. Τα επερχομενα συμπαντα είναι το προιον του Πατερα
Θεου που δια μεσου του Λογου τα ποει. Και τα
ποει σημαινει ότι τα κατασκευαζει χωρις καμμια βοηθεια
δεδομενου ότι θεοι & αιωνες ησαν
ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ .Ο μονος αιωνας ηταν ο χρονος που ηταν η κινηση, η ταλαντωση
της υπερβατικης ουσιας & μετα του ιδιον (ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΙΑΣ).
Ισως θα
αντιληφθηκατε ! Πλησιασαμε για 2η φορα τον υπερβατικο θεο! Χτυπησαμε ξανα την πορτα του καστρου του ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΚΕΝΟΥ
ΠΑΤΕΡΑ. Αλλα εχουμε & καταπελτες & πολιορκητικες μηχανες να ριξουμε ….ειρηνικα το καστρο! Και Ο ΠΑΤΕΡΑς ΘΕΟΣ φωναζει : ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ
ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΡΑ!!!Και εμεις αρπαζουμε τις πολιορκητικες μηχανες & τους καταπελτες του ΥΙΟΥ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ & προσπαθουμε
να βουτηξουμε πιο βαθεια να αδραξουμε τις τελεις ιδεες.Και αναρωτιομαστε αν οι ιδεες είναι ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, η αν ο
Θεικος τοπος των ιδεων θα δωσει την ΛΥΤΡΩΣΗ!!!Φαινεται
μαλλον ότι ο παππους ο Πλατων ειχε δικιο & όχι εμεις & ο κοσμος των
ιδεων, το Θειο Πνευμα θα απελευθερωσει τον ανθρωπο!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου