Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

AYTA TA XΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

AYTA TA XΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

από Vasia Secretlife, Δευτέρα, 24 Δεκεμβρίου 2012 στις 12:56 μ.μ. ·

"364 μέρες πριν... θυμαμαι σαν τώρα με πόση ελπίδα εγραφα και εστελνα ευχες στους δικους μου ανθρωπους..." Φορουσα " το καλο μου χαμόγελο και άνοιγα μια χαραμαδα στην καρδια και ελπιζα....Φοβαμαι να μετρησω ποσες βγηκαν τελικα αληθινες.. Μα περισσοτερο φοβαμαι να μετρησω ποσοι τελικα δικοι μου άνθρωποι εμειναν... δικοι μου. Μια χρονια πέρασε.. Αλλαξαν οι αξιες, ορθωθηκαν οι αληθειες σα πεισμωμενες συνειδησεις στο διαβα μας, λαθος αγωνες μας  μας καθαιρεσαν την νικη για την οποια παλευαμε.. Και τώρα πάλι εδω. Να ψαχνουμε ΤΙ  να ευχηθουμε...Κοιταζοντας βαθια μέσα μου, εκει που τα μάτια δεν βλεπουν, παρα μόνο η ψυχη θα σας ευχηθω αυτο που ελπιζω και εγω για μένα.. Η αγαπη χαδι να αγγιζει τις πληγες μας και να τις γιατρευει.. Η συντροφικοτητα σκεπασμα να τυλιγει τη μοναξια της ψυχης μας, να μην κρυωνουμε πια.. Να χωθουμε βαθια στην αγκαλια που μας ελειψε, ακουγοντας τους χτυπους της καρδιας να μας λεει "σ΄αγαπω, μου ελειψες, θα ειμαι παντα εδω".. Τα δαχτυλα μας να αγγιζουν παντα τα ακροδαχτυλα εκεινα που μας χάραξαν στιγμες αγαπης.. Και η καρδια μας.. η καρδια μας να μην νιωσει ποτε τη μοναξια ενος ψεματος, μιας απωλειας, μιας ατελειωτης αναμονης... ΑΓΑΠΗ μονο ΑΓΑΠΗ ευχομαι για ολους μας... Μονο εκεινη ξέρει μονο εκεινη μπορει να μας χαρισει την ευτυχια...

Καρδουλες μου, αγαπημενοι μου ΦΙΛΟΙ, συντροφοι μου στο δικο μου ταξιδι ΑΓΑΠΗ σας ευχομαι να πλημμυρισει καθε στιγμη της ζωης σας, καθε μοριο της ψυχης σας, καθε βημα στο διαβα σας.. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΛΕΙΨΕΙ.. ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου