Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

ΓΥΜΝΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ Γ. ΡΙΤΣΟΥ.



ΓΥΜΝΟ ΣΩΜΑ:

ΕΙΠΕ
Ψηφιζω το γαλαζιο
Εγω το κοκκινο
Κι εγω.
Το σωμα σου ωραιο
Το σωμα σου απεραντο
Χαθηκα στο απεραντο..

Διαστολη της νυκτας
Διαστολη του σωματος
Συστολη της ψυχης.
 Οσο απομακρυνεσαι ……..
ΣΕ ΠΛΗΣΙΑΖΩ…….
Ένα ΑΣΤΡΟ εκαψε το σπιτι μου.

Οι νυκτες με στενευουν
Στην απουσια σου
ΣΕ ΑΝΑΠΝΕΩ…
Η γλωσσα μου στο στομα σου
Η γλωσσα σου στο στομα μου
ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΔΑΣΟΣ.

Οπου βρισκεσαι
Υπαρχω…..
Τα χειλη μου
Περιτρεχουν τ’ αυτι  σου.

Ηδονη περα απ’ την γεννηση
Περα από τον θανατο…..
Τελικο & αιωνιο…
ΤΟ ΠΑΡΟΝ.

Τωρα με την δικη σου την αναπνοη
Ρυθμιζεται το βημα  μου
Κι ο σφυγμος μου…..
Τι να κανω …τ’ αστρα
ΑΦΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ:

Μετα  το κοκκινο του αιματος
ΕΙΜΑΙ …
ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.



 ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓ. ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΤΣΟΥ : ΕΡΩΤΙΚΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου