Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΙΩΠΗΛΗ ΕΚΔΙΚΗΣΗ.



ΣΙΩΠΗΛΗ ΕΚΔΙΚΗΣΗ


















Μια ζωη κοιτουσες & αδιαφορουσες
Από ψηλα με εβλεπες & την υπεροψια
Σου σκορπουσες…..Δεν υπαρχει πια τελος,
Δεν υπαρχει μια αρχη…
Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ είναι το μονο μου αρωμα
Σ’ ότι μου χει συμβει….
Φλογερο  Αγγελο ζητουσε η ματια σου….
Μεγαλη ηδονη…..










Ησουνα λυκος μεσα στο δικο μου
οραμα & Σκοταδι…..
Μου εγνεφες καταφατικα ότι το φως εχει
Πια πεθανει….



Σε πλησιασα αλλα ηδη ειχες φυγει,
Σκοπος σου ηταν το τελος μου…
Και η μοναξια μεσα στην δικη σου ληθη.








Σε λαθος ονειρο βρισκομενος, παγιδευμενος,
Σ΄ένα μαγικο καθρεφτη…..
Το πρωινο αστερι της  Αυγης για σενα
Ειχε όμως ερθει.
Ο πονος σου, η δικαιοσυνη μου, & το φως
Η ΛΥΤΡΩΣΗ ΜΟΥ.
Πλανευτηκα αλλα εσυ εχασες, μεσα στην
ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΚΡΑΥΓΗ ΜΟΥ.










ΠΗΓΕΣ: ΑΠΟ ΣΥΛΛΟΓ. ΝΤΙΝΟΥ ΔΕΡΒΕΝΗ.









ΓΝΩΜΙΚΟ: ΠΕΡΙ ΕΚΔΙΚΗΣΕΩΣ:
ΤΥΜΜΑ ΤΥΜΜΑΤΙ ΤΙΣΑΙ: ΑΙΣΧΥΛΛΟΣ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου