Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΥΧΗ ΜΥΣΤΙΚΗ-ΘΕΙΚΟΣ ΕΡΩΣ./ΑΓ. ΣΥΜΕΩΝ.



ΕΥΧΗ ΜΥΣΤΙΚΗ: ΔΙ’ ΗΣ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ
Ο ΑΥΤΟ ΠΡΟΟΡΩΝ.- ΘΕΙΚΟΙ ΕΡΩΤΕΣ: ΥΜΝΟΛΟΓΙΑ:

 Ελθε το φως το αληθινον, ελθε η αιωνιος ζωη ελθε το αποκεκρυμμενον μυστηριον, ελθε ο ακατανομαστος θησαυρος, ελθε το ανεκφωνητον πραγμα .Ελθε  το ακατανοητον προσωπο, ελθε η αιδιος αγαλλιασις, ελθε το ανασπερο φως, ελθε των κειμενων η εγερσις,ελθε των νεκρων η αναστασις, ελθε ο δυνατος, ο παντα αει ποιων & μεταποιων & αλλοιων μονωτω βουλεσθαι! Ελθε ο αορατος & αναφης παντη & αψηλαφητος, ελθε ο αει μενων αμετακινητος & καθ’ ωραν ολος ματακινουμενος & ερχομενος προς ημας τους εν τω αδη κειμενους, ο υπερανω παντων των ουρανων, ελθε το περιποθητον ονομα & θρυλουμενον, λαληθηναι δε παρ ‘ ημων, οπερ  ης , η γνωσθηναι, οποιος η ποταμος, ολως ημιν ανεπιδεκτον.Ελθε η αιωνιος χαρα, ελθε το στεφος το αμαραντινον, ελθε  η πορφυρα του μεγαλου θεου & βασιλεως ημων, ελθε η ζωνη η κρυσταλλοειδης & διαλιθος, ελθε το υποδημα το απροσιτον,ελθε η βασιλειος αλουργις & αυτοκρατικη οντως δεξια! Ελθε ον εποθησε & ποθει η ταλαιπωρος μου ψυχη, ελθε ο μονος προς μονον, ότι μονος ειμι καθαπερ ορας!!!Ελθε ο χωρισας εκ παντων & ποιησας με μονον επι της γης, ελθε ο γενομενος ποθος αυτος εν εμοι &  ποθειν σε ποιησας με  τον απροσιτον παντελως!! Ελθε η πνοη μου & η ζωη, ελθε η παραμυθια της ταπεινης μου ψυχης, ελθε η χαρα & η δοξα & η διηνεκης μου τροφη!!!
Ευχαριστω σοι ότι εν πνευμα εγενου μετ’ εμου ασυγχυτως, ατρεπτως, αναλλοιωτως ο επι παντων θεος, & αυτος μοι τα παντα εν πασι γγεγενησαι, τροφη ανεκλαλητος & εις απαν αδαπανος, αενναως υπερεκχεομενη τοις της εμης ψυχης χειλεσι
Ναι Δεσποτα ως εμνησθης μου, οτε εν τω κοσμω ετυγχανον & & υπερεκβλυζουσα εν τη πηγη της καρδιας μου, ενδυμα απαστραπτον & καταφλεγον τους δαιμονας, καθαρσις δια αφθαρτων & αγιων δακρυων εκπλυνουσα με, ων η ση παρουσια προς ους παραγινη, χαριζεται ευχαριστω σοι, ότι φως ανασπερον μοι γεγενησαι & ηλιος αδυτος, του κρυβηναι μη εχω ο πληρων της σης δοξης τα συμπαντα. Ουδεποτε γαρ απεκρυβης από τινος, αλλ’ ημεις κρυπτομεθα από σου, ελθειν προς σε μη βουλομενοι.
Που γαρ & κρυβηση ο μηδαμου εχω τοπον της σης καταπαυσεως;;
Η δια τι, ο μηποτε αποστρεφομενος των παντων τινα, μητε τινα αυτων εντρεπομενος; Νυν ουν ενσκηνωσον, Δεσποτα, εν εμοι & κατοικησον & μεινον αδιαστατως, αχωριστως μεχρι τελους εν εμοι, τω δουλω σου, αγαθε, ινα καγω ευρεθω εν τη εξοδω μου & μετα την εξοδον εν σοι, αγαθε & συμβασιλευσω σοι, τω επι πατων θεω!!!

 Μεινον, Δεσποτα, & ΜΗ ΕΑΣΗΣ ΜΕ ΜΟΝΟΝ, ΙΝΑ ΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΟΥ, ΟΙ ΖΗΤΟΥΝΤΕΣ  ΑΕΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΠΙΕΙΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΜΟΥ  &  ευρισκοντες σε μενοντα εν εμοι, φευξωνται παντελως & μη ισχυσωσι κατ’ εμου, βλεποντες σε, τον ισχυροτερον παντων, ενδοξε καθημενον εν τη οικια της ταπεινης μου ψυχης.Ναι Δεσποτα ως εμνησθης μου, οτε εν τω κοσμω ετυγχανον & αγνοουντος μου αυτος εξελεξω με & με  από του κοσμου εχωρισας & προ  προσωπου της δοξης σου εστηκας, ουτω & νυν ενδον ισταμενον με αει & αμετακινητον εν τη εν εμοι οικησει σου διαφυλαξον, ινα βλεπων σε διηνεκως ο νεκρος εγω ζω & εχων σε ο πενης αει πλουτω & βασιλεων παντων  εσομαι πλουσιωτερος & εσθιων & πινων σε & καθ’ ωραν επενδυομενος εν ανεκλαλητοις  ω & εσομαι εντρυφων αγαθοις, ότι συ υπαρχεις παν αγαθον & πασα δοξα & πασα τρυφη & σοι πρεπει η δοξα, τη ΑΓΙΑ & ΟΜΟΟΥΣΙΩ & ΖΩΟΠΟΙΩ ΤΡΙΑΔΙ  τη εν Πατρι & ΥΙΩ & Αγιω  Πνευματι  ΣΕΒΟΜΕΝΗ ΤΕ ΓΝΩΡΙΖΟΜΕΝΗ & ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕΝΗ & ΛΑΤΡΕΥΟΜΕΝΗ ΥΠΟ ΠΑΝΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΝΥΝ & ΑΕΙ & Εις τους ΑΙΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ …ΑΜΗΝ.











ΠΗΓΕΣ : ΘΕΙΚΟΙ ΕΡΩΤΕΣ :
ΥΜΝΟΛΟΓΙΑ: ΜΥΣΤΙΚΗ ΕΥΧΗ.
ΑΓΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου