Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021

Η βιολογική μητέρα του Άρθουρ εξερράγη

 




Η βιολογική μητέρα του Άρθουρ εξερράγη
Η βιολογική μητέρα του Arthur, Olivia Labinjo-Halcrow, 29 ετών, η οποία εκτίει ποινή κάθειρξης 11 ετών για τη δολοφονία του συντρόφου της, άνοιξε μια δήλωση που διάβασε η μητέρα της, Madeleine Halcrow, η οποία, αν και τη διάβαζε, σταμάτησε τακτικά να κλαίει.
«Είναι ακόμη νέα. Δεν έχει κανέναν να μιλήσει, κανέναν να απευθυνθεί όταν φοβάται και χρειάζεται επιπλέον προστασία. Τα μπλε μάτια του γιου μου έχασαν τη λάμψη τους και δεν χαμογελούσε πια. Πήραν τη λάμψη και την αθωότητά του, τον πήραν σε αυτόν τον κόσμο. Είναι παιδί, παιδί μου, αγάπη μου… Δεν υπάρχει άμυνα… Της κλέβουν τη σύντομη ζωή, δεν θα έχει άλλα Χριστούγεννα, άλλα γενέθλια», είπε σε δήλωσή της η μητέρα 6 ετών.
Ωστόσο, η γιαγιά του Άρθουρ από τον πατέρα είπε: «Ως μητέρα και γιαγιά, ήμουν βαθιά απογοητευμένη από την αποτυχία να κρατήσω τα αγαπημένα μου πρόσωπα ασφαλή. Ως οικογένεια πιστεύουμε ότι ο Άρθουρ θα ζούσε σήμερα αν ο γιος μου δεν συναντούσε την Έμμα. «Ο θάνατος του Άρθουρ έχει σκοτεινιάσει τις ψυχές μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου