Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

ΑΠΟΦΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΕΦ.1


ΑΠΟΦΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ (ΚΕΦ.1)
ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΗ ΟΥΣΙΑ, ΕΝΩΣΙΑ, ΙΔΙΟΝ & ΑΠΟΦΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ
 Αποφατικη Θεολογια είναι συμφωνα με την οποια αποφασιζουμε δηλ δεν προσδιοριζουμε τον Θεον. Ετσι ο Θεος συμφωνα με αυτή είναι απροσδιοριστος, απεριοριστος, αφατος, αορατος, απειρος, αναφης, αοριστος,απερινοητος, ακαταληπτος, αοριστος.Tην αποφατικη Θεολογια θεμελιωσε πρωτος ο Παρμενιδης & μετα ο Πλατων & ο ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΑΡΕΟΠΑΓΕΙΤΗΣ θα την προαγει (προφανως προηγηθηκαν  οιδιδασκαλιες του Χριστου, του οποιου μαθητης υπηρξε ο Πετρος & ο ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, μαθητης του Πετρου.)
Θα προσδιορισουμε τον Θεον της αποφατικης Θεολογιας. Η κατανοηση αυτου του Θεου, θα ενισχυοταν από ενδεχομενη πιστη & υπηρεσια στην επιταγη του καλου.
ΤΟ ΙΔΙΟΝ
Ο Αριστοτελης, ο Θεοφραστος & αλλοι εγγραψαν περι του κενου.Ο Αριστοτελης στο ΠΕΡΙ ΟΥΡΑΝΟΥ αναφερει :ΑΤΟΠΟΝ & ΤΩ ΧΩΡΑΝ ΤΩ ΚΕΝΩ ΠΟΙΕΙΝ, ΩΣΠΕΡ ΟΥΚ ΑΥΤΟ ΧΩΡΑΝ ΤΙΝΑ ΟΥΣΑΝ. ΑΝΑΓΚΑΙΟΝ ΕΙΠΕΡ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΤΟ ΚΕΝΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΙΝΑ ΤΟΠΟΝ, ΕΞ ΟΥ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ & Εις ΟΝ.
Αναγκαιο αν κινειται το κενο, να προερχεται από αυτό καποιος χωρος &από την οποια κινηση μεταβαλλεται & γινεται υλη (ΟΝ).Το μεγαλειο του ακαταληπτου μεχρι σημερα επιστημονα, τον οδηγησε να υποθεσει ότι εάν κινειται το κενο, τοτε προερχεται τοπος & γινεται υλη.
Μπαινει το ερωτημα, το κενο κινειται: Από την γνωση της μεχρι εδώ Φυσικης, κενο θεωρειται η απουσια υλης. Στα εργαστηρια δεν κατασκευασαμε πληρες κενο. Αλλα αφου το κενο δεν εχει υλη, πως κινειται?
Η λεξη ουσια προερχεται από την μετοχη ων, ουσα, ον, που σημαινει & ο υπαρχων. Το κενο λοιπον δεδομενου ότι εχουμε απορριψει τον αιθερα εχει μια μη ουσια, μη υλη, το ΙΔΙΟΝ. Το ιδιον είναι συνεχες & αδιαιρετο & η μη ουσια του κενου. Πυκνωνει & αραιωνει & μεταδιδει παλμους, όπως περιεγραψε καπως η κυματικη θεωρια του ΧΟΥΧΕΝΣ. Σαν μη ουσια είναι ακαταληπτη.
ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΗ ΟΥΣΙΑ
Το ιδιον περικλειει μεσα μια φυσαλιδα. Θα λεγαμε μια φυσαλιδα  απολυτου  κενου. Αλλα απολυτο κενο υπαρχει;
Μοναδα του  χρονου είναι μια ομοιομορφα επαναλαμβανομενη κινηση σωματος.Το ετος & η ημερα είναι μοναδες του χρονου & αντιστοιχουν σε επαναλαμβανομενες κινησεις.Αρα όπως & ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ & τον ιερο ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ο χρονος είναι η κινηση. Υπαρχει τιποτε  εξω του χρονου; Αυτό θα ηταν εξω της κινησης, θα ηταν κατι ακινητο απολυτως & δεν θα μπορουσαμε καν να πουμε ότι υπαρχει η είναι.Αυτο  λοιπον μη είναι, ΚΕΝΟΝ ΤΕ ΜΗ ΕΙΝΑΙ θα πει Ο ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ.Το μη είναι, αλλα εχει κινηση! Αναγκαιον η μη κινηση, από οπου προηλθε η κινηση.Θετουμε λοιπον σαν αρχη ( οι αρχαιοι Ελληνες εθεταν τις αρχες), σαν αξιωμα δηλ ότι μη ηταν η υπερβατικη ουσια, Και αυτή μη ουσια, που περικλειεται στην φυαλιδα από το ΙΔΙΟΝ. Η υπερβατικη ουσια προηλθε από μεταπτωση του απολυτου κενου σε αυτή.Αλλα πως το ακινητο απολυτο κενο μετεπεσε στην υπερβατικη ουσια,  από την οποια προερχεται η κινηση & ο χρονος.










Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΕΚΠΟΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ
Κατά τον Σωκρατη αρχες είναι ο Θεος, η υλη, & η ιδεα. Κατά τον Ηρακλειτο & τον ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟΝ, αρχη είναι ο λογος. Κατά τον Αναξαγορα αρχες είναι ο νους & τα οιμοιομερη.
Εισδυοντας στο απολυτο κενο, εικαζουμε θελοντας να κτισουμε τα συμπαντα. Αλλα, περα από κάθε ατελη θεωρια που προυπαρχει & που & δεν το αποφευγουμε αυτό, εικαζουμε με λογια & εννοιες ανθρωπινες.Αλλα & αξιωνοντας ότι οι εννοιες είναι & ιδεες, απλωνουμε το χερι μας μεσα στο μυαλο του Θεου, αδραχνοντας τις ιδεες της πρωταχης.Το απολυτο κενο ο Θεος πατερας γεννα τον ΑΥΛΟ ΛΟΓΟ & εκπορευει τις ΑΥΛΕΣ ΙΔΕΕΣ.Ο Λογος είναι ο τροπος να υπαρχει & να ευρισκεται κατι & αυτό το κατι θα είναι η ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΗ ΟΥΣΙΑ στην οποια μετεπεσε ο Θεος Πατερας.
Ο Λογος είναι ο τροπος να υπαρχει & να ευρισκεται κατι & αυτό θα είναι η υπερβατικη ουσια στην οποια μετεπεσε ο Θεος  Πατερας.Οι ιδεες υπαρχουν & οι εξισωσεις εχουν επονοηθει. Και η υπερβατικη ουσια θα ταλαντωθει όπως η εξισωση de moivre
Ευθυς με την εναρξη της ταλαντωσης αρχιζει να γεμιζει ο απειρος χωρος με ΙΔΙΟΝ. Σχηματιζεται η κεντρικη φυσαλιδα οπου & γυρω απλωνεται το ιδιον το οποιο στην πραγματικοτητα αναμειχθηκε με την υπερβατικη ουσια & απετελεσε την ενωσια, που στην αρχη αποκαλεσαμε σαν απολειστικον ΙΔΙΟΝ. Θεωροντας ότι το ιδιον είναι η πεμπτουσια, η ενωσια είναι η εκτουσια ( δηλ κραμα ιδιον & υπερβατικης ουσιας), η υπερβατικη ουσια είναι η εκτουσια &  το απολυτο κενο η ογδοη μη ουσια.
Μεσα στην υπερβατικη ουσια αιωρουνται & συγκρουονται  απειροστικοι κοκκοι ιδιον & οι κρουσεις με τα τοιχωματα της ενωσιας, αντιστοιχουν με τις σκεψεις του Θεου! Ο ΛΟΓΟΣ διεπει τον ΘΕΟΝ. Ο Λογος ην προς τον Θεον & η αρχη είναι ο Λογος.

Ο Λογος, το 
απολυτο κενο- πατερας & οι ιδεες, το ΠΝΕΥΜΑ δηλ είναι της ιδιας 8ης μη ΟΥΣΙΑΣ. Η αφελεια των γνωστικων, παραμεριζεται με το εν αρχη ην ο ΛΟΓΟΣ. Τα επερχομενα συμπαντα είναι το προιον του Πατερα Θεου που δια μεσου του Λογου τα ποει. Και τα  ποει  σημαινει  ότι τα κατασκευαζει χωρις καμμια βοηθεια δεδομενου ότι θεοι & αιωνες ησαν  ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ .Ο μονος αιωνας ηταν ο χρονος που ηταν η κινηση, η ταλαντωση της υπερβατικης ουσιας & μετα του ιδιον (ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΙΑΣ).
Ισως θα αντιληφθηκατε ! Πλησιασαμε για 2η φορα τον υπερβατικο θεο! Χτυπησαμε ξανα την πορτα του καστρου του ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΚΕΝΟΥ ΠΑΤΕΡΑ. Αλλα εχουμε & καταπελτες & πολιορκητικες  μηχανες να ριξουμε ….ειρηνικα το καστρο! Και Ο ΠΑΤΕΡΑς ΘΕΟΣ φωναζει : ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΡΑ!!!Και εμεις αρπαζουμε τις πολιορκητικες  μηχανες & τους καταπελτες του ΥΙΟΥ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ & προσπαθουμε να βουτηξουμε πιο βαθεια να αδραξουμε τις τελεις ιδεες.Και  αναρωτιομαστε αν οι ιδεες είναι ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, η αν ο Θεικος τοπος των ιδεων θα δωσει την ΛΥΤΡΩΣΗ!!!Φαινεται μαλλον ότι ο παππους ο Πλατων ειχε δικιο & όχι εμεις & ο κοσμος των ιδεων, το Θειο Πνευμα θα απελευθερωσει τον ανθρωπο!!!   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου