Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Ευχές....


Σε όλους όσους γνώρισα κι αγάπησα μέσα από το διάβασμα, πίσω από μια οθόνη. Που δεν ξέρω το χρώμα των ματιών σας Που δεν έχω ακούσει ποτέ τις φωνές σας. Που δεν ξέρω πόσο κοντά ή μακριά μου μένετε. Που όμως με συντροφεύετε εδώ κι αρκετούς μήνες στις χαρές μου και στις θλίψεις μου. Που είμαι κι εγώ κοντά σας και χαίρομαι να σας καλημερίζω, να σας καληνυχτίζω, να διαβάζω τα όνειρά σας και τις σκέψεις σας. Που γίναμε μια όμορφη παρέα χωρίς ιδιοτελείς σκοπούς. Που έχω λάβει δώρα σας. Που μοιραζόμαστε αγάπη!
Σε όλους εσάς, που δεν ξέρω κι όλων τα ονόματα για να σας γράψω ονομαστικά, αλλά εσείς ξέρετε ποιοι είστε, σε όλους εσάς λοιπόν, τα μπλογκοφιλαράκια μου, σας εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά, χρόνια καλά, με ποιότητα στις σχέσεις και στις ζωές σας, με χιούμορ στις δύσκολες στιγμές, με δύναμη απέναντι στις αντιξοότητες και κέφι για ακόμα καλύτερες στιγμές ζωής! Μα πάνω απ' όλα υγεία, σωματική, πνευματική και ψυχική!  Ζήστε μαγικά ακόμα και με ελάχιστα!
Καλή σας μέρα! Καλά να περάσετε ό,τι κι αν κάνετε! @ριστέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου