Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

ΑΠΟΦΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΕΦ 6ον ΑΓ ΙΩΑΝΝΗΣ


ΑΠΟΦΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΕΦ. 6ον
ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ

ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ 
Αποστολος Ιωαννης ο Ευαγγελιστης & Θεολογος, αδελφος του Ιακωβου. Είναι ο αποστολος που αγαπηθηκε από τον Χριστο πολύ, & ο επιπεσων επι του στηθους Αυτου.Ο Ιωαννης εχει λαβει τα περισσοτερα επιθετα: Αποστολος, Ευαγγελιστης, Θεολογος, Μαθητης της αγαπης, Ηγαπημενος μαθητης, επιστηθιος, Παρθενος,Βοανεργες, δηλ υιος της βροντης.
Κηρυξε το Ευαγγελιο στη Μικρα Ασια. Εξοριστηκε στην Πατμο, οπου πληθη απιστων προσηλθαν στο Χριστιανισμο.Οταν επεστεψε στην Εφεσσο αναπαυτηκε εν ειρηνη (περιπου 95 ετων). Ενωριτερα μας αφησε το Ευαγγελιο του,3 Καθολικες επιστολες & την Αποκαλυψη.
Η μνημη του εορταζεται στις 26 Σεπτεβριου & στις 8 Μαιου
ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ
 Ο Αποστολος & Ευαγγελιστης Ιωαννης είναι ο ΥΨΙΠΕΤΗΣ αετος της ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ.Εγραψε το Θεολογικοτερο των Ευαγγελιων. Η Εκκλησια του απενειμε την προσωνυμια του ΘΕΟΛΟΓΟΥ & στην αγιογραφια εικονιζεται με έναν αετο κοντα στο κεφαλι του.Ειναι όμως & ο Ευαγγελιστης της αγαπης. Όχι μονο γιατι αναφερεται συνεχως στην αγαπη, αλλα κυριως γιατι την βιωνε & την εξεφραζε.
Ηταν ο μαθητης ΟΝ ΗΓΑΠΑ Ο ΙΗΣΟΥΣ αλλα & αυτος αγαπουσε πολύ τον ΔΙΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΥ.Τον ακολουθησε & στις πιο δυσκολες ωρες της επιγειας ζωης του. Όταν οι αλλοι μαθητες ησαν κρυμμενοι ΔΙΑ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ αυτος ηταν παρων στη συλληψη του, στην δικη & στο Γολγοθα, οπου κατω από το Σταυρο,  του εμπιστευθηκε ο Χριστος την μητερα του. Μαζι με τον αδελφο του Ιακωβο & τον Πετρο αποτελουσαν την Τριαδα των μαθητων που ελαβε μαζι του ο Χριστος στην ανασταση  της κορης του Ιαειρου, στο ορος Θαβωρ, οπου Μετεμορφωθη εμπροσθεν αυτων, καθως & στην Γεσθημανη, οπου προσευχηθηκε πριν  από το παθος του. Αγαπουσε & ολον τον κοσμο, γιατι οποιος αγαπα τον Θεον αγαπα & ότι εχει Αυτος δημιουργησει & κυριως συναθρωπους του  χωρις διακρισεις, εχθρους, & φιλους.Με μια αγαπη αληθινη απαλλαγμενη από ιδιοτελειες, συμφεροντα & ρατσισμο, που είναι γνωρισματα ακαθαρτων & εμπαθων ανθρωπων.Οι Αγιοι ως απαθεις & κεκαθαρμενοι, βιωνουν την αυθεντικη αγαπη που αγκαλιαζει &  τους εχθρους. Στην νησο Πατμο οπου βρισκοταν εξοριστος εξ αιτιας του ..της αγαπης, αξιωθηκε να δη &  να καταγραψη την Αποκαλυψη.Συνεγραψε, επισης, & 3  θαυμασιες επιστολες.
Αυτά τα γνωστα – αγνωστα περι του Ιωαννου.
 ΑΠΟΦΑΤΙΚΗ & ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
Χαρακτηριστικος είναι ο τροπος με τον ποιο αρχιζει να αφηγειται τα της ζωης του Χριστου, στο Ευαγγελιο που συνεγραψε: ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ, & Ο ΛΟΓΟΣ ΗΝ ΠΡΟΣ ΘΕΟΝ, &  ΘΕΟΣ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ. Ουτος ην εν αρχη προς τον  Θεον. Παντα δι αυτου εγενετο, & χωρις αυτου εγενετο ουδε εν ο γεγονεν.Εν αυτω ζωη ην ,& η ζωη ην το φως των ανθρωπων.
ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΕΝ ΤΗ ΣΚΟΤΙΑ ΦΑΙΝΕΙ, & Η ΣΚΟΤΙΑ ΑΥΤΟ ΟΥ ΚΑΤΕΛΑΒΕΝ. Δηλ. κατά την αρχη (της δημιουργιας) υπηρχεν ο Λογος & ο Λογος ηταν προς τον Θεον & Θεος ηταν ο Λογος.Αυτος υπηρχε εν αρχη προς τον Θεον.
Όλα εγιναν δι αυτου & χωρις αυτόν τιποτε δεν εγινε από οσα εχουν γινει.Μεσα σε Αυτόν υπηρχε ζωη & η ζωη ηταν το ΦΩΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. Και το ΦΩΣ ΦΩΤΙΖΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ & το ΣΚΟΤΑΔΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΝΙΚΗΣΕ.
Αρχιζει με την θεμελιωδη αληθεια ότι ο Λογος, το δευτερο προσωπο της ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ Θεος & υπηρχε παντοτε ενωμενος με τον Πατερα. Δεν υπηρξε περιοδος που δεν υπηρχε.Γενναται αιδιως από τον Πατερα & είναι αναρχος & ατελευτητος.
Υπηρχε προ της δημιουργιας, αφου αυτος είναι ο δημιουργος του κοσμου, με την εννοια ότι όλα τα δημιουργηματα,ορατα ,  αορατα, εγιναν δι αυτου.Δηλ. τα παντα δημιουργησε ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ο πατηρ δι  ΥΙΟΥ εν ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΑΓΙΩ.
Ο  Υιος & λογος του θεου είναι η ζωη & το φως, που φωτιζει τους ανθρωπους, εννοειται τους δεκτικους φωτισμου Αυτους που εχουν τις προυποθεσεις να δουν αυτό το φως, που δεν είναι κτιστο & αισθητο, αλλα ακτιστο.
Ο Θεος είναι ακτιστος & επομενως & οι ενεργειες του είναι ακτιστες. Και υπαρχει χαωδης διαφορα μεταξυ κτιστου & ακτιστου.Το κτιστο είναι πεπερασμενο, υποκειται στην φθορα & στον θανατο, δεν δυναται να αναγεννηση & να σωση, ενώ το ακτιστο ο ΑΓΙΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ  είναι αναρχος & ατελευτητος, είναι το φως & η ζωη των ανθρωπων.
Οσοι ζουνε στο σκοτος των παθων δεν μπορουν ουτε να αντιληφθουν την υπαρξη αυτου του φωτος, που δεν μπορει να το κατανοηση κανενα σκοταδι αμαρτιας, η Πλανης η Αιρεσης.

ΠΗΓΕΣ
ΠΡΩΤ. Π. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΒΑΡΝΑΒΑ.
ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ
EGOLPIO

ΑΠΟΦΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΕΦ 5ον


ΑΠΟΦΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΕΦ 5ον
ΜΕΤΑΚΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΑΤΟΛΗ.
Με την εμφανιση του διαφωτισμου στη δυση, κλονιστηκαν τα θεμελια του αμεταβλητου στη μεταφυσικη οντολογια. Διοτι η επιστημη βεβαιωσε ότι αυτό το αμεταβλητο δεν υπαρχει.( βλεπ. Παν Κονδυλη) Η κριτικη της μεταφυσικης στη νεοτερη σκεψη.Απο τον οψιμο Μεσαιωνα ως το τελος του Διαφωτισμου, (αθηνα 1983). Με την πτωση δε της Μεταφυσικης επεσε & η ηθικη,αφου διαλυθηκαν τα δηθεν μεταφυσικα θεμελια της.Δεν υπαρχουν, αλλωστε αποδειξεις η ενδειξεις για υπαρξη αμεταβλητων κριτηριων του νομου & της ηθικης. Η Ορθοδοξια γι αυτό δεν μιλα για ΗΘΙΚΗ προσαρμογη δηλ σε νομικους ηθικους – κανονες. Αλλα για ΗΘΟΣ ως καρπο της παρουσιας του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ μεσα στον ανθρωπο.Ο Ευρωπαικος διαφωτισμος συνιστα παλη εμπειρισμου & μεταφυσικης (αριστοτελικης). Οι διαφωτιστες είναι φιλοσοφοι, αλλα & rationalistΟι Ελληνες διαφωτιστες, με πρωτο τον Πατριαρχη τους ΑΔ. ΚΟΡΑΗ, ησαν στην Θεολογια μεταφυσικοι & μετεφεραν τη συγκρουση – εμπειριστων- μεταφυσικων στην Ελλαδα.Οι Ορθοδοξοι όμως ησυχαστες  του Αγιου Ορους οι ΚΟΛΛΥΒΑΔΕΣ, παρεμειναν στη Θεολογικη τους μεθοδο ΕΜΠΕΙΡΙΣΤΕΣ.  Στον Κοραη κυριως οφειλεται η εισαγωγη της μεταφυσικης (του στοχασμου) στη θεολογια, λαικη & Ακαδημαικη.Γι αυτό ο Κοραης εγινε η αυθεντια τοσο των Ακαδημαικων θεολογων μας οσο & των ΕΥΣΕΒΙΣΤΙΚΩΝ  λαικων κινηματων.Αυτο σημαινει ότι επαυσε η νηψη (καθαρση) να θεωρειται προυποθεση της θεολογησης, τη θεση δε ελαβε η σχολαστικη παιδεια. Ο ι Πατερες θεωρουνται ετσι φιλοσοφοι (κυριως νεοπλατωνικοι οπως ο Αυγουστινος) με κοινωνικη δραση.
Αυτό εγινε το προτυπο των ευσεβιστων του χωρου μας, ο ησυχασμος απορριπτεται ως ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ!!!! Η δηθεν προοδευτικοτητα του Κοραη συνισταται στο ότι ηταν υποστηρικτης της ΚΑΛΒΙΝΙΚΗΣ χρησης της μεταφυσικης & όχι της παπικης. Στα θεολογικα του εργα είναι εντονος ο ΚΑΛΒΙΝΙΚΟΣ ΕΥΣΕΒΙΣΜΟΣ.(ηθικισμος) του. Η ΠΑΤΕΡΙΚΗ όμως Ορθοδοξια είναι αντιμεταφυσικη,διοτι αναζητει συνεχως την εμπειρικη ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΗΣΥΧΑΣΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ. Γι αυτό & ο ησυχασμος των ΚΟΛΛΥΒΑΔΩΝ είναι ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΣΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ. Ορθος λογος για τον αγιο Νικοδημο τον Αγιορειτη είναι ο εμπειρικος λογος.Δεν πρεπει γι αυτό να παραπλανα η απολογητικη μεθοδος τους που επηρεαζεται από το πνευμα της εποχης τους & εμφανιζει τα μειονεκτηματα του μεταφυσικου ΦΟΥΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΜΟΥ.  


 Το προβλημα της συγκρουσης πιστης & επιστημης περα από τη συγχυση των γνωσεων, εχει ως αιτια & την ιδεολογικοποιηση των 2 αποψεων της γνωσης. Χριστιανικα προεκυψε ετσι μια νοσηρη απολογητικη ( ελληνας καθηγητης της απολογητικης προετεινε πριν χρονια μαθηματικη αποδειξη περι της υπαρξεως του θεου) Καποτε λησμονειται ο αξιωματικος λογος, ότι η επιστημη είναι εγκλωβισμενη στα ορια της φθορας & δεν μπορει να υπερβει τη λογικη της φθορας.Η επαρση των επιστημονων……οδηγει στο ΘΕΤΙΚΙΣΜΟ & ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΜΟ, ΑΠΟΛΥΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΜΕΓΕΘΗ.Ορθοδοξα όμως, αυτος ο δυαλισμος δεν είναι αυτονοητος. Τιποτε δεν αποκλειει τη συνυπαρξη πιστης & επιστημης, όταν η πιστη δεν είναι φαντασιωδης,μεταφυσικη & Η Επιστημη δεν νοθευει το θετικο της χαρακτηρα με τη χρηση της μεταφυσικης.
Στην αλληλοκατανοηση επιστημης & πιστης βοηθα & η σημερινη επιστημονικη γλωσσα. Η γλωσσα της θεολογιας είναι από τη φυση της εικονολογικη, αφου είναι αδυνατη η ταυτιση σημαινοντος & σημαινομενου (ΑΠΟΦΑΤΙΣΜΟΣ).Η επιστημη εξ αλλου (συχγρονη φυσικη) λειτουργει ΑΠΟΦΑΤΙΚΑ: ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣ (ΑΠΟΦΑΤΙΣΜΟΣ Της ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ). Η επιστροφη συνεπως στην πατερικοτητα βοηθα στην υπερβαση της συγκρουσης……περιεχομενο & εργο της ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΘΗΝΑ 1975…..
Η αναγνωριση των οριων των 2 γνωσεων (κτιστου & ακτιστου) & η χρηση του καταλληλου για την καθεμια από αυτές οργανου είναι στοιχειο της Πατερικης Ορθοδοξιας, η οποια ιεραρχει την ΚΑΤΩ η ΕΞΩ σοφια στην ΑΝΩ η ΘΕΙΑ  γνωση. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ,η συγχυση τους διαιωνιζει τις εκατερωθεν παρερμηνειες & τη συγκρουση τους. Μια ΕΚΚΛΗΣΙΑ που επιμενει στη μεταφυσικη θεολογηση, θα αναγκαζεται να αποκαθιστα συνεχως καποιο Γαλιλαιο , αλλα & μια ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ Της , ΘΑ ΑΛΛΟΤΡΙΩΝΕΤΑΙ  ΣΕ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ & ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ  ΤΟΥ ΘΕΟΥ Η ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΟΥ ΜΑΡΞ- ΜΑΡΞΙΣΜΟΣ.


ΠΗΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ Π. ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΥ.
ΣΧΕΣΕΙΣ & ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ & ΑΡΘΡΟΓ/ΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ.

ΑΠΟΦΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΕΦ 5ον


ΑΠΟΦΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΕΦ. 5ον
ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΗ
 Ο Ορθοδοξος πιστος θα πρεπει να βιωνει την συσχετιση των δυο γνωσεων-σοφιων μια διαλεκτικη ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΗ.  Για να χρησιμοποιησουμε την χριστολογικη ορολογια ΕΚΑΣΤΗ ΓΝΩΣΙΣ ΤΕΛΕΙ ΤΑ ΕΑΥΤΗΣ  κινουμενη εν τοις ιδιοις αυτης ορους τε & λογοις Κάθε γνωση δηλ ( πρεπει να μενει)  & να κινειται στα ορια της. Τιθεται δηλ προβλημα οριων για κάθε γνωση.Η μενει & να κινειται στα ορια της. Η υπερβαση των οριων αυτων οδηγει στη συγχυση των λειτουργιων τους & τελικα στη συγκρουση τους.Οι Αγιοι Πατερες υπεραμυνονται της ορθης συμφωνα με τα παραπανω , χρησης της επιστημης & παιδειας.Λεει ο ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ: ΟΥΚΟΥΝ ΑΤΙΜΑΣΤΕΟΝ ΤΗΝ  ΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΕΠΕΙ ΟΥΤΩ ΔΟΚΕΙ ΤΙΣΙΝ.
Ο Ιδιος όμως στο Β  θεολογικο Λογο του δινει & τα ορια κάθε σοφιας.Ο αρχαιος Πλατων (πλατων στον τιμαιο)- δηλωνει ο Γρηγοριος ελεγε ΘΕΟΝ ΝΟΗΣΑΙ ΜΕΝ ΧΑΛΕΠΟΝ, ΦΡΑΣΑΙ ΔΕ ΑΔΥΝΑΤΟΝ. Οχριστιανος όμως Ελληνας ( ο ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ) κατανοει ότι: ΘΕΟΝ ΦΡΑΣΑΙ ΜΕΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ, ΝΟΗΣΑΙ ΔΕ ΑΔΥΝΑΤΩΤΕΡΟΝ, Ηδη ο  Πλατων επισημαινει τα ορι του ανθρωπινου λογου & γι αυτό δεν υπαρχει ΡΑΣΙΟΝΑΛΙΣΜΟΣ στην αρχαια ελληνικη φιλοσοφια.Οαναγεννημενος όμως στην ακτιστη θεια χαρη ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ διατρανωνει την αδυναμια υπερβασης αυτων των νοριων & τη συλληψη του ΑΚΤΙΣΤΟΥ με την βοηθεια των οργανων γνωσης & εκφρασης του κτιστου.
Τη διακριση &  ιεραρχηση συγχρονως εχει επισημανει ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: ΠΙΣΤΙΣ ΗΓΕΙΣΘΩ ΤΩΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΛΟΓΩΝ ΠΙΣΤΙΣ & ΜΗ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ. Πιστις η υπερ τας λογικας μεθοδους την ψυχη εις συγκαταθεσιν ελκουσα, πιστις ουχ η γεωμετρικαις αναγκαις , αλλ η ταις του πνευματος ενεργειαις εγγινομενη &ολως , ει η πιστις ελπιζομενων εστιν υποστασις πραγματων & ελεγχος ου βλεπομενων, μη φιλονικειν ιδειν ηδη τα μακρα αποκειμενα, μηδε τα ελπιζομενα αμφιβολα καταστασης, δια το μηπως αυτων δυνασθαι κατά την γνωσιν εξαπτεσθαι. Ο ιδιος ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ δινει στην εξαημερο του κλασσικο παραδειγμα ορθοδοξης χρησης των επιστημονικων γνωσεων.ΑΠΟΚΡΟΥΕΙ ΤΙΣ ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΚΕΣ θεωριες των φιλοσοφων ( περι αιωνιοτητας & αυθυπαρκτου του κοσμου), προχωρει δε στη συνθεση των βιβλικων & επιστημονικων δεδομενων μεσω μιας συνεχους υπερβασης της επιστημης.Αναιρωντας δε τις υλιστικες θεωριες & τις αιρετικες διδασκαλιες περνα στη θεολογικη (αλλ όχι μεταφυσικη)ερμηνεια.Κεντρικο μηνυμα του εργου είναι ότι είναι αδυνατη η λογικη στηριξη του δογματος (επιστημοφανεια) Το δογμα ανηκει σε άλλη σφαιρα, είναι υπερλογο.Επιστημονικο στα ορια μιας αλλης γνωσης. Η χρηση του δογματος στην ενδοκοσμικη γνωση οδηγει στη μεταβολη της επιστημης σε μεταφυσικη ενώ η χρηση της λογικης στο χωρο της πιστης αποδεικνυει την αδυναμια & σχετικοτητα της.Δεν υπαρχει συνεπως κανενα πιστευε & μη ερευνα στην Ορθοδοξη γνωσιολογια, αλλα κάθε γνωστικος χωρος ερευναται με τις δικες του επιστημονικες & στις 2 περιπτωσεις- προυποθεσεις.
ΠΗΓΕΣ:ΑΠΟΣΠ. ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Π. ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΥ.
ΣΧΕΣΕΙΣ & ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ & ΑΡΘΡΟΓΡΑ/ΙΑ

ΕΡΩΤΙΚΟ ΛΟΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗ


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΕΡΩΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΣΕΦΕΡΗ.



Ροδο της Μοιρας, γυρευες να βρεις
Να μας πληγωσεις…
Μα εσκυβες  σαν τι μυστικο που παει να λυτρωθει
Και ηταν ωραιο το προσταγμα που δεχθηκες να δωσεις &


Ηταν το χαμογελο σου σαν ετοιμο σπαθι
Πες & ειχα αναστηθει γυμνη σε μια
Παρμενη θυμηση….
Σαν ηρθες γνωριμος, & ξενος, ακριβε μου
Να μου χαρισεις …γερνοντας την απεραντη
Λυτρωση που γυρευα από τα Γοργα σειτρα του ανεμου.
Μες στον καθρεφτη η αγαπη μας, πως παει & λιγοστευει μεσα στον υπνο τα ονειρα,σκολειο της λησμονιας…
Μεσα στα βαθη του καιρου πως η καρδια στενευει & χανεται στο λικνισμα μιας ξενης αγκαλιας.





ΣΕΦΕΡΗΣ